maanantai 5. marraskuuta 2012

Hello hello Pin

Moikka vaan kaikki ja terppa Pin, tässä ennakkokatsaus sun tulevaan joululahjaan :'D

Hi everybody and hi Pin, here's quick-look to your coming x-mas present :'D


Pin, joskus mietin miksi pyydät minua piirtämään, vaikka itsekin osaat ja paremminkin :'D
Pin, sometimes I think why you always ask me to draw to you, when you can do it yourself too and even better than me :'D

Ja ihmiset!! En oo pitkäään aikaan ollu näin tyytyväinen mun koulusaavutuksiin, mut nyt sain mun matikan kurssista 10♥♥♥ Vaihteeks ihan kiva sen viimejakson yhtärin jälkeen.. OwO

And ppl!! I haven't been this happy for a looong time about my school success, but now I got A from my math course♥♥♥ It's kinda nice after my last course number in social studies.. OwO

6 kommenttia:

  1. wow toi on hieno!!!! <3 _________ <3
    onnee kympistä ^^

    VastaaPoista
  2. Yyhyhyhyyy, olispa iteki lyhyessä matikassa ni vois saada joskus 10 :'D pitkässä... never say never mutta never!
    Mut ihana piirustus!! Mulle joululahjaksi myös joku!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhyhyy Ellu, sulla on hyvät mahikset saada kymppi pitkässäki, never say never! Ja kiitos kehusta, mitäs sit piirtäsin, 'joku' voi tarkottaa mitä vaan :'D Mites ois MoMusu??

      Poista
  3. KOKONAAN MOMUSU MULLE KIITOOOS! No ei tarvii kaikkia yhtätoista piirtää jos et halua mutta saisit kyllä jos viitsit! Tai sitten etsin jonkun kuvan lempijäsenistäni<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vahinko etten ymmärrä paljon MoMusun päälle, niin entä jos silti ettisit jonkin kuvan valmiiks? ^^''

      Poista