tiistai 22. toukokuuta 2012

Gif challenge~

Well hello there♥ Long time from last posting.. T^T Guh, I'm being lazy! Forgive me plz.
No hei vain♥ Taas pitkä aika viime postauksesta.. T^T Guh, olen laiska! Antakaa anteeksi.


This evening I decited to do a thing called gif challenge c(^^o) If u don't know what that is, well soon u will.
Elikkäs tänä iltana päätin tehdä hommelin nimeltä gif challenge c(^^o) Ja jos et tiedä mikä se semmoinen on, niin kohtapa tiedät.


Let's get started! This is gif challenge:
Aloitetaanpa! Tämä on gif challenge:
☆ Open your folder and don't cheat w/ numbers!
☆ Avaa kansiosi, äläkä huijaa numeroissa!


(18th Gif) This is me / Tämä olen minä:


(5th Gif)This is my best friend / Tämä on paras ystäväni:
OMO! how REALISTIC!

(20th Gif) This is what your parents are like / Tälläiset ovat vanhempani:

(12th Gif) What I do when I'm alone / Mitä teen kun olen yksin:


(30th Gif) How strangers see me / Kuinka vieraat näkevät minut:

Good emotions I hope.. ^^'

(49th Gif) My taste in music / Musa-makuni:
Ahaha, so right! ^//3//^

(17th Gif) If I had super powers they would be / Jos minulla olisi supervoimia ne olisivat:
Yay, supa-dancing?

(2nd Gif) Me in the morning / Minä aamulla:


(8th Gif) My thoughts at work / Ajatukseni töissä:

(24th Gif) My reaction to being asked out / Reaktioni kun minua pyydetään ulos:

(11th Gif) What I do on a friday night / Mitä teen perjantai iltana:

I'm going to Korea!!??

(40th Gif) What I do on weekends / Mitä teen viikonloppuisin:
OFC!! ^^b



(21st Gif) My feelings of the world / Tunteeni maailmasta(?):

(50th Gif) How I die / Kuinka kuolen:

Am I going to die to my taste of music..? Well I guess that's good way to die♥


(36th Gif) People at my funeral / Ihmiset hautajaisissani:

(39th Gif) How God greets me / Kuinka Jumala tervehtii minua:
Hey! >8(

 Well that's it. That is a gif challenge! And my posting too~ Hope u liked it♥ Now I'm going to watch B2st Idol Maid, bye luvs! (~^3^)~ *
No siinäpä se. Tuollainen on gif challenge! Ja postaukseni~ Toivottavasti piditte♥ Nyt hipsin katsomaan B2st Idol Maidia, hei rakkaat! (~^3^)~ *
See ya soon!♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti