sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Dear mothers♥

Happy Mother's Day to everybody, especially to every mom and granny! Without you, there wouldn't be us♥
Hyvää äitienpäivää kaikille, erityisesti jokaiselle äidille ja mummille! Ilman teitä ei olisi meitä♥

     This is to all kinds of mothers and grandmothers all over the world♥
Tämä on osoitettu kaikenlaisille äideille sekä mummoille ympäri maailmaa♥










Waaaah~ sun is shining so bright and it couldn't be any nicer weather ^3^ Yesterday rained again, when we went shopping to Kuopio. I had to find dress to my graduation partyyh~ and I found it too! Plus, I found also cute sunglasses, printed pajama pants, earrings (once again..), false eyelashes and brown + black nail polish.  Dad bought me movie too >.< ♥ teheehee.. Ninja Assassin.. Guess who's going to have movie night?
Waaaah~ aurinko paistaa niin kirkkaasti eikä voisi olla hienompi sää ^3^ Eilen taas satoi kun menimme porukoitten kanssa shoppailemaan Kuopioon. Piti löytää mekko päättäreihin ja ihme kyllä löysinkin! Lisäksi löytyi myös söpöt arskat, printatut aladdin-housut(? xD), korvikset (taas vaihteeksi..), irtoripset ja ruskeeta sekä mustaa kynsilakkaa. Isi osti myös minulle leffan >.< ♥ teeheehee.. Ninja Assassin.. Lototkaapa kellä piakkoin leffa-ilta?


Up there's Ninja Assassin, cat-earrings, nail polishes, eye lashes, sunglasses, Spongebob Squarepants lollipop (it was just must-have! (o^//u^)o  ), pajama pants and those shorts, what I bought earlier from ebay♥ 


Aren't these sweeeet~?



I'm gonna post pic of my dress little later. Maybe after that, when I get my hair fixed..
Lisäilen kuvan päättärimekosta vähän myöhemmin. Ehkäpä hiustenleikkuun jälkeen..

I always write so short.. Sorry, I suck.. But really, what to do when is nothind to write about? Should I write about weather? (Ooooops.. I've already done that..  -.-') Maybe I should write more about me.. you know, about my clothes, style etc. Would that be bad idea? I must think of it.  Kirjoitan aina nii lyhyesti.. Sori, oon surkee.. Mutta oikeasti, mitä tehdä kun ei ole mitään mistä kirjoittaa? Pitäisikö kirjoittaa säästä? (Ooooops.. olenkin jo kirjoitanut siitä -.-') Ehkä pitäisi kirjoittaa enemmän itsestäni, niinkuin vatteista ja tyylistä jne. Olisiko paha idea? Pitää miettiä.

Thanks that you readed my ponderings♥ I guess that now you'r face may be like this:
Kiitos kun luit pohdintojani♥ Luulen että ilmeesi saattaa olla nyt tälläinen:
Ahahaha! o(>w<)o



Bye now dears♥
Hei sitten murut♥


1 kommentti:

  1. Tosi nice postaus againnn! ;D Ja kerro vaan tyylistä!! Kannatan idea 8D

    VastaaPoista