keskiviikko 16. toukokuuta 2012

After party

Ciao there♥  Today we spent our after vappu-party @ school. The big idea was that every class should got costume w/ own theme. Our class' theme were white (or just light) clothes, preferably kind of shirt what could be tuned and mustache. Okay, I didn't even have that bad shirt what would been able to tune. But I got that musthache-man shirt just yesterday, so I decited to wear it (/0v0)/ Plus I wear black laceshorts, light sand-colored tights and my new heart-shaped sunglasses (wich I really didn't use, cuz my friend Niina borrowed them).
Ciao♥  Tänään vietimme after vappua koulussa. Ideana oli, että jokainen luokka pukeutuisi oman teemansa mukaisesti. Meidän luokan teemana oli pukea valkeat (tai vaaleat) vaatteet, mieluiten paita johon voi tussata ja viikset. Okei, eihän minulla ollut mitään huonoa paitaa jota olisi sitten voinut tuunata. Mutta se viiksi-mies paita tuli postissa, joten laitoimpa sitten sen (/0v0)/ Plus puin mustat pitsishortsit, hiekan väriset sukkikset ja uudet sydämenmuotoiset arskat (joita en oikeastaan edes käyttänyt, koska ystäväni Niina päätti lainata niitä).
There could be seen my outfit and such a beautiful Reija♥



Right. My first classes were arts. We didn't have so much actual work to do, so we drew each other's shirts. Well, to shirts what were able to be tune.. We took photos and had so much funnn!! ^3^
Niin. Ekat tunnit oli kuvista. Meillä ei ollut paljon varsinaisia töitä, joten me tussailtiin toistemme paitoja. Noh, paitoja joihin sai tussata.. Otimme kuvia ja oli tooosi hauskaa!! ^3^




Aren't Niina and Nekku adorable fish? ♥
And there goes my glasses~  Q__O

.. and we got those mustache too..
.. ja viiksetkin piirrettiin..

Keep calm and make a face to mirror (V>w<)V w/ Johanna & Nekku
Tehehe! Some of those lyrics were kinda vulgar ^^''
Tehehe! Osa teksteistä oli vähän hävyttömiä ^^''



Lol! I got same mustache as in my shirt! xD

PrinPin ^^
I, Johanna, Niina and Nekku tuned our t-shirt to homeroom teacher too. It looks like this:
Minä, Johanna, Niina ja Nekku tuunattiin paita myös luokkikselle. Lopputulos:


Whaddaya think? I drew that ^//^

So passed our little party. Altought our class didn't win, we sure had fun! And many got pretty shirts ^.~
Näimpä meni pikku partyt. Ei me voitettu pukukisaa, mutta hauskaa oli senkin edestä! Ja moni sai kivat paidat ^.~

Dibidibidis! Little more! I changed one picture again ^^ I got super awesome BIGBANG's poster! I had to buy that magazine.. even if that magazine is German and I can't read anything about it.. I bought it only cuz posters (oTwT)o
Dibidibidis! Vielä lisää! Vaihdoin taas taulua ^^ Hankin ihan super mahtavan BIGBANGin julisteen! Oli ihan pakko ostaa se lehti.. vaikka se onkin saksalainen enkä ymmärrä siitä pätkääkään.. Ostin sen vaan julisteiden takia (oTwT)o

TTwTT uuuuuh how badly I want to go to this tour~!

Now it's kinda late and I wan't this post out. Nights babes♥
Nyt on aika myöhä ja haluat julkaista tämän. Öitä murut♥

Try listen this! I'm already addicted to it!
Kokeilkaas tätä! Itse olen jo koukussa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti