torstai 28. maaliskuuta 2013

I had a lovely dream

Hei vaan ^^ Näin taas ihan huippu unta ja tekstailtiin Pinjan kanssa aiheeseen liittyen xD Viestiketjun plagioin puhelimestani, lukekaa omalla vastuullanne!

Minä: Ihanaa, näin viime yönä unta, että Bang Yongguk oli mun poikaystävä♥ XD
Pin: Jee oliko uni aamulla totta ;) XD ♥
Minä: Valitettavasti ei, yksikseni heräsin :C Olin kyllä vähän pettyny..
Pin: Voi kökkö :(
Minä: Eikä näkyny sinisiä boksereitakaan joita se siinä unessa vilautti ku sillä putos housut.. XD
Pin: Miks sillä putos pökät?! XD
Minä: En muista.. Ne vaan valahti yhtäkkiä XD Ei sillä että oisin pistäny yhtään pahakseni.. XDXD
Pin: Hhaaaaha näät aina niin mukavia unia XDXD
Minä: Niinpä! Mut aattele jos meidän unet ois oikee todellisuus ja hereillä olo unta :D Rakastaisin mun elämää.. Tai unta.. Okei oikeesti mun miehiä XD
Pin: No äläpä muuta sano!!! Saunoisin Thäemääänin kaa joka päivä tyyliin XD Mut sillon unien ei tarviis olla totta kun kuolee XD Mä nimittäin oisin kuollu viime viikolla :D
Minä: Mä en ikinä kuole unissa :O Mut hei mä osaisin lentää 8D Ja oikeesti, oisin naimisissa Kikwangin kanssa, SuJu punkkais ääsmarketissa, Yongguk ois mun poikakaveri, mulla ois 3 nimetöntä lihavaa kiinalaiskersaa, Eunhyuk ois etsiny multa sheiveriä, oisin käyny Joonan kanssa baarissa, sekä Joonan ja Kyösti Pöystin kanssa Pasilassa musikaalissa, Minhoki ois mun poikakaveri.. Ainii! Ja minä itse oisin Yesung 0_o'
Pin: Toi alkaa kuulostaa jo erittäin mielipuoliselta XDXDXD
Minä: Älä vaan XD Vaikka oisin mielipuoli(sempi kuin jo olen) olisin taatusti yyber onnellinen 8D
Minä: Paitsi niistä paino-ongelmaisista lapsista en mee takuuseen..
Pin: Niissä sulla ois varmaan aika paljon hommaa XD
Minä: PAINAVA syy työntekoon ja miehieni, itseni ja lasteni RUOKKIMISEEN XDXD
Pin: Voih, olisit varmaan kotiäiti :D
Minä: Apua :'D Nooh minä kävisin välillä sun luona drinksuilla, juoruamassa, pelaamassa pokeria ja saunomassa sun ja Thaemäänin kanssa XD Saisitte muuten Joonan kans ainaki yhen kummilapsen..
Pin: Jee se ois mahtavaa laiffia!!! Mitäköhä Joona pitäis Thäemäänistä... XD
Minä: Se olis vaa sellane sauna-mään XD
Pin: Nii ois XD Veisin sille aina välillä ruokaa XD
Minä: Ja Joona tarjois saunaoluet XD Sehän vois vaikka siivota niinä iltoina ku saunaa ei lämmitetä XD
Pin: Niinpä tietty!!! Mutta ei sen pehmoiset kädet saa rasittua työnteosta :(
Minä: Keltaiset kumihanskat kätösiin ja wc-ankka kouraan! 8D Palkkioks voit vaikka taputtaa sitä päälaelle ja ostaa banskumaitoo :3 Ja Joona vois pelaa sen kanssa! Vitsi miten hieno sauna-mään!! :O
Pin: Oikeesti miks unet ei voi olla totta? :<
Minä: Niinpä .__.



Hi there ^^ I had such a funny dream once again and we had one of a kind chat about dreams w/ Pinja xD I copied this chat from my phone, read if you dare!

Me: Lovely, I saw a dream where Bang Yongguk was my boyfriend♥ XD
Pin: Yay was it true in morning? ;) XD ♥
Me: Sadly no, I woke up alone :C To admit I was disappointed
Pin: Oh crap :(
Me: I didn't even see any blue boxers what he slightly flashed when his pants falled.. XD
Pin: Why did his pants fall?! XD
Me: I don't remember.. They just suddenly fell off XD Well I didn't mind though.. XDXD
Pin: Hhaaaaha you see always so nice dreams XDXD
Me: Yeah! But think about if our dreams are the reality and our life is just dream :D I would love my life.. Or my dream.. Okay actually my men XD
Pin: You don't say!!! I would go sauna w/ Thäemäään like every day XD But dreams doesn't need to be true when you die in those XD Cuz I would have died last week :D
Me: I never die in my dreams :O But hey I would be able to fly 8D And really, I'd be married w/ Kikwang, SuJu'd live in our local market, Yongguk'd be my boyfriend, I'd have 3 nameless and fat chinese kids, Eunhyuk'd have asked me about shaving blades, I'd have visit bar w/ Joona and also I'd have visit in musical w/ Joona and Kyösti Pöysti (one of finnish animation characters), Minho'd be my boyfriend too.. Oh yeah, and I myself would be Yesung 0_o'
Pin: I think that's very absurd XDXDXD
Me: Oh really XD If I was any more absurd, I'd still be happy 8D
Me: But I'm not so sure being happy about those overweight kids..
Pin: You'd have much work w/ them XD
Me: Yeah, HEAVY reason to work hard and try to FEED myself, my men and kids XDXD
Pin: Oh, I bet you'd be a housewife :D
Me: Help :'D Oh well I'd came to visit you, we'd have couple of drinks, gossip, play poker and I could go sauna w/ you and Thaemään XD And hey you and Joona would have at least one godchild..
Pin: That'd be awesome life!!! But I wonder what'd Joona think about Thäemään... XD
Me: He would be just sauna-mään XD
Pin: Yes he could be XD I'd take him some food sometimes XD
Me: And Joona'd offer him sauna beers XD And you could make sauna-mään to clear the house up when you don't have sauna evening XD
Pin: Ofc!!! But he shoud not hurt his soft little hands when working :(
Me: Yellow rubber cloves to hands and work! 8D You could praise him by tapping his hair and maybe buying bananamilk :3 And Joona'd play w/ him! Heck how great sauna-mään! :O
Pin: Oh why dreams can't be true? :<
Me: Yeah .__.



Myönnetään, melko XD-painotteista tämä meidän viestintä. Mutta nyt haluan toivottaa kaikille hyvää pääsiäistä, syökää paljon munia!

Okay I admit, we have kinda XD-oriented chatting. But now I'd like to say happy Easter everybody, eat many chocolate-eggs!

12 kommenttia:

  1. Haha, unet on kyllä ihan parhaimpia! :DD Itekki näin jotain unta NU'ESTista yks päivä (mutta en piru vie muista mitä siin tapahtu x'3) ja sit nään aina jtn fantasia-sota-unia joissa oon soturi, jolla on miekka ja oon mies. o___O' Mut ois kyl iha jees, et unet ois todellisuus ja todellisuus ois unta... :))

    F-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin, ja ihana ulkka täällä. ^3^' Kivan värikäs ja keväinen ja toi yläkuva on ihana, ja mä meen nyt spämmimästä. x'3

      F-

      Poista
    2. Kiitoskiitos rakas Fuuka ^^ En usko, että täällä voi olla koskaan liikaa spämmiä :D Ja on kyllä tosi ärsyttävää, jos ei muista mitä unta on nähny tai että herää kesken ihanan unen..

      Poista
  2. Varastit mun sekopäiset keskiviikon ajatukset unien todellisuudesta senkin ryöväri!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuules Elppa, on sitä taatusti monet muutki miettiny, mukaan lukien esim. monet filosofit ja H.C. Andersen, nyt myös sinä :D

      Poista
    2. Ellahan on filosofi ja andersen?;o

      Poista
    3. En tiennykkää että Ella on tanskalainen :D

      Poista
    4. No anteeksi Marppa, en tarkoittanut pahalla.

      Poista
  3. Hahaha :D Kivat keskustelut teillä (y) :D ♥

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Haha kiitos♥ Tämä keskustelu ei ollu ihan se hulluin xD

      Poista