lauantai 27. lokakuuta 2012

Such a crazy dreams!

Huomenta ^^ Kaikki tuntuu nähneen kummallisia unia, minä myös! Tällä viikolla näin kahdesti unta vanhasta äidinkielen opettajastani, ensimmäisessä unessä tämä ajoi minua takaa ja toisessa yritti ajaa autolla päälleni O^O Traumoja yläasteelta.. No sitten parhaaseen: heräsin vartin yli 1 iltapäivällä (nam 12 tunnin yöunet♥) ja muistelin unta jonka näin. Unessa minä olin Yesung ja opettelin lentämään riippuliitimellä. Unessa Eunhyuk kyseli miksi hänen jalkansa ovat niin karvaiset ja tiesinkö minä minne Donghae oli piilottanut hänen stringinsä..... Sungmin istui katolla ja Leeteuk ajoi nurmikkoa sellaisella vanhanaikaisella rullalla :'D Naurattaa ihan vieläkin, sekopäinen uni xD
Mornings ^^ Everybody have seen such a crazy dreams, me too! This week I had 2 times dream about my old Finnish teacher. In first dream she chased me and secon one she tried to run over me w/ car O^O Traumas from secondary school..Well now the best one: today I woke up at 13.15 (wonderful, 12 hours sleep♥) and then I thought back my dream. In the dream I was Yesung and I learned to fly w/ hang-glider. Eunhyuk keep asking me why his feet were so hairy and then he asked if I had seen his strings that Donghae had hidden..... Sungmin was sitting on roof and Leeteuk drived lawn w/ old fashioned lawn mower :'D I'm still laughing to this wacky dream xD

6 kommenttia:

  1. Ei, nauran sun unelle.. xDD
    Eunhyukin karvaiset jalat <3 XDD
    Oivoi... Yritän olla kuolematta nauruun... xDD

    F-

    VastaaPoista
  2. Voi Eunhyuk raukkaa<3 Kai neuvoit sille miten sheivata karvat?:DD
    Aivan ihanan kuulonen uni! XD

    VastaaPoista
  3. XDD voi että mä repesin sun unelles XD
    Nään aina välillä kans outoja unia tänään näin jonkun et olin jossain kaupungissa mikä oli suomen+Thaimaan+Korean sekoitus ja näin siel U-kiss:in tyyppejä mitkä ei sit ollukkaan niitä ja sit yhen uuden yhtyeen miltä pyysin nimmarit XD
    joskus vuos sit näin samaa unta joka päivä vuoden ajan, se oli outoa :oo mut tykkäsin koska siinä joka kerta kaikki mun biasit pussas mua XDD

    VastaaPoista
  4. Eeei ihanat älkää kuolko kuitenkaan!! En muista mahdoinko kertoa Hyukielle sheivereiden vaikutuksesta xD Oikeesti, tämmöset unet piristää kummasti tylsää arkea ^^

    VastaaPoista