perjantai 31. elokuuta 2012

I'm Fantastic Gangnam Style Baby!

Nyt sitten infoan teitä lopuilla ebay-roinilla jotka vuonna tikku ja keppi tilasin ^^
Now I'll tell about ebay-things that I ordered year stick and stone ^^

Minusta tämä oli tosi söpö, ja tarvitsin muutenkin peilin laukkuun~
I thought this was cute, and I needed a mirror to my bag anyway~


En ole kylläkään rohjennut maistamaan :C
I haven't still tasted it :C

Virallinen synttärilahjani saapui!!♥ Super Show 3 *Q* Enkä ole edes ehtinyt katsoa sitä vielä kokonaan..
My official b-day gift!!♥ Super Show 3 *Q* I haven't even watched it yet..
 
 
Ja nämä mokomat 2 kuvaa ei sitten suostunu millään kääntymään! ㅎ^ㅎ
And these 2 darn pics didn't want to rotate! ㅎ^ㅎ
 
 
Ja nyt tunnustan: ikinä en ole ostanut mitään näin kummalista tai "tarpeetonta(?)" :'D
And now I must confess: I've never bought anything this weird or "pointless(?)" :'D
 
Nenän puhdistaja-teroitin xD Oli pakko kokeilla, ja sain sen sitäpaitsi ihan naurettavan alhaiseen hintaan: 1 €! Kerron sitten kun nenäni sanoo olevansa onnellinen!
Nose cleaner-chaper xD I had to try it and I got it really low price: 1 €! I'll tell, when my nose says it's full of happiness! 


 
Siinäpä oli loputkin älynväläykset ^^'' Tämä nyt oli vähän tämmöinen tynkä-postaus, mutta laitetaan loppuun joku sairaan hyvä biisi ;)
 
There were all great deals ^^'' This is kinda shorty-posting, but let's put here one awesome song ;)


6 kommenttia:

  1. Toi nenäjuttu vaikuttaa... Jännältä? :DD Kerro sitten toimiko se! Mua alko kiinnostaanXD

    Mä haluun kans kuluttaa rahojani turhiin ostoksiin netistä! No sitten kun oon 18(ja äiti ei voi kieltää) köyhdyn varmaan parissa kuukaudessa ihan rahattomaks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe ^^ Minun ebay lista ei jostain syystä yhtään pienene.. aina löydän jotain uutta nastaa tavaraa :'D Voi ei mä oon ihan kauhee tuhlari!

      Poista
  2. tosi söpö toi peili ;3; ja tuo korvasysteemi vaikuttaa aika jännältä. :''''D oi haluun kans Super Show 3:n <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus♥ Oon aika varma että Super Show ylittäis odotukset, ootan ihan eniten Cooking Cookingia xD

      Poista
  3. Naaam.. *3* Saanko mä syödä sun peilis? xD Noei.. x'33
    Mutta se näyttää tossa niin aidolta! D':

    F-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha haukkaa pala vain ;D Eräs mun suklaanhimonen ystävä meinas jo koululla haukata palasen :'D

      Poista